اتمام دوره مدیریت

بالاخره هر آغازی را پایانی است و هر شروعی، اتمامی دارد، امروز هم از طرف موسس و مسئول مدرسه، حضرت آیت الله سید طیب موسوی فرا خوانده شدم، و ضمن اینکه تشکر خاصی از سالها مدیریت بر مدرسه نمودند، از لزوم تغییر مدیریتها، جهت پویا ماندن مجموعه ها فرمودند، البته از بنده خواستند که حتماً در مجموعه باقی بمانم و به کار تدریس و مشاوره مدیر جدید بپردازم، و همچنین سایر فعالیتهای خود را در منطقه ادامه دهم، بنده هم از حسن ظن و اعتماد وافر معظم له تشکر کرده و با وجود اینکه به احتمال زیاد با روی کار آمدن مدیر جدید و با توجه به سابقه خوبی که بحمدالله و به لطف و مساعدت تیم معاونین و همکاران، به دست آورده ام، پیشنهاد مدیریت جاهای دیگر از سوی مرکز مدیریت مطرح میگردد، قول دادم که همچنان به عنوان سرباز و خدمتگذاری کوچک، در راه اهداف عالیه اسلام عزیز، در این منطقه مستضعف و محروم باقی بمانم و با توجه به فراغ بالی که ایجاد میشود، بیشتر به امر تدریس و تربیت طلاب اهتمام بورزم.

بنده از ابتدای سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷ به مدیریت مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام، منصوب شده و تاکنون، دقیقاً هشت سال تحصیلی، به مدیریت و تدریس، اشتغال داشتم، در این مدت، تجربیات فراوانی کسب نموده و به موفقیتهای بسیار خوبی نائل شدم، البته این موفقیتها را مدیون و مرهون کادر اجرایی مدرسه و معاونین و اساتید بزرگوار هستم و قطعاً به تنهایی نمیتوانستم کمترین کاری را از پیش ببرم، در این راستا لازم میدانم از تمام عزیزان دست اندکار، تشکر و قدر دانی نمایم. به ویژه و با ذکر نام، از جناب حجت الاسلام و المسلمین، بختیار زاده معاونت آموزش سابق، حجج اسلام، عبدالوند، حاج نوروزی، غافلی و مهدی پور، معاونین محترم آموزش، اجرایی، پژوهش و تهذیب کمال تشکر و قدر دانی را مینمایم. از حضور کلیه اساتید حال و گذشته و معاونین قبلی، و همچنین تک تک افراد کادر اجرایی فعلی و گذشته، به خاطر عدم ذکر اسم، به علت کثرت و احتمال از قلم افتادن بعضی از عزیزان، عذرخواهی مینمایم. اجر همه آنها با صاحب حوزه ها و ان شاء الله خداوند این خدمات را با لطف و کرمش از همه ما قبول فرماید.

البته تغییر مدیریت، مراحل اداری و تأیید مرکز را هم لازم دارد، لکن بنا دارم در صورت عدم تأیید مدیر جدید، در هر صورت استعفا داده و از کار اجرایی خارج شوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *