بیانیه طلاب و روحانیون رامهرمز در باره تبلیغات انتخابات

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الصادق علیه السلام:
«ان الحسن من کل احد حسن و انه منک احسن لمکانک منا و ان القبیح من کل احد قبیح و انه منک اقبح»

عمل خوب از هر کس که باشد خوب است و از تو خوبتر زیرا وابسته به مایی و عمل بد را هر کس انجام دهد بد است و از تو بدتر و ناپسندتر.

▪️با گذشت حدود ۴۸ ساعت از آغاز تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی، متاسفانه شاهد تبلیغات نامتعارف و حرمت شکنی بسیاری از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم، مجلسی که مزیّن به نام اسلام عزیز بوده و قاعدتا، نمایندگان آن باید حافظ ارزش‌های دینی و اسلامی و پاسدار آرمان‌های بلند امام و رهبر معظّم که حاصل خون هزاران شهید بوده، باشند نه اینکه خود موجبات شکسته شدن حرمتها شوند.
🔸با عنایت به روایت فوق الذکر که وجود مقدّس امام صادق علیه افضل الصلاه و السلام به شقرانی، از اصحاب خود فرموده، روی سخن ما با کاندیداهای جریان اصولگرایی و انقلابی است و به ویژه، جناب آقای متینیان که بالفعل متلبّس به نمایندگی مجلس انقلابی هستند.
🔹جناب آقای متینیان، محل ستاد شما از کجا گرفته شده و در کجا واقع شده؟
از مسجد جامعی که خود در جریان اختلاف و غصب آن بوده و هستید و به عنوان نماینده انقلابی مجلس انقلابی، نباید در محل شبهه‌ناک، ستاد خود را برپا می‌کردید.
🔹بگذریم از اجاره محل، اما آن مکان، بین دو حوزه علمیه برادران و خواهران واقع شده و رعایت حرمت اماکن مقدس برای شما که منتسب به اسلام و انقلاب هستید لازم و واجب است و اگر میدانستید ممکن است، افرادی حرمت شکنی کرده و با رقص و پایکوبی و پخش موسیقی‌های ناهنجار و ایجاد مزاحمت شبانه، موجبات بدبینی مردم متدیّن به انقلاب و حوزه و روحانیّت را ایجاد می‌کردند، نباید راضی به این اقدامات در این مکان حسّاس می‌شدید و بعد از حرمت شکنی شب اول، ستاد را یا کلا جمع می‌کردید یا به مکان دیگری منتقل می‌نمودید.
🛑 ما طلاب و روحانیون، ضمن اعلام انزجار از اتفاقات دو شب گذشته‌ و محکومیّت شدید مسببین حرمت شکنیها، شما برادر ارزشی را دعوت به بازگشت به خویشتن و یادآوری ارزش‌های الهی نموده و اینکه فریب دنیای زودگذر را نخورید و در ریل اسلام و انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های بلند امامین انقلاب باشید و به هیچ قیمتی، از آنها دوری و تخطی ننمایید.
جنابعالی قرار است در مجلس شورای اسلامی مانند دوره قبل که قسم یاد کردید پاسدار ارزش‌های اسلام و انقلاب باشید. این پاسداری با حرمت شکنی به دست نخواهد آمد و لازم است که تکلیف خود را با مسببین و مشاورینی که ستاد شما را به این سمت و سو کشیده‌اند، مشخص نموده، برخوردی قاطع نمائید و مسیر خود را جدا و مشخص کنید.

🛑 در پایان از تمامی مسئولین نظارتی می‌خواهیم، به وظیفه خود عمل کرده و جلوی این ناهنجاری‌ها و مزاحمت‌ها و حرمت‌شکنیها را گرفته با افراد خاطی در هر مرتبه و جایگاهی که باشند، طبق مقررّات برخورد کنند.

والسلام علی من اتّبع الهدی.

طلاب و اساتید حوزه علمیه رامهرمز.