مصاحبه استاد موسوی تهرانی

قبلا گفته بودم که فیلمی از مصاحبه مرحوم استاد موسوی تهرانی دارم که منحصر به فرد است، منحصر به فرد از این جهت که بدون ویرایش و تدوین خاصی هست.

اواخر سال ۱۳۸۱ (بین ۲۵ تا ۲۷ دی ماه) از طرف موسسه نشر آثار استاد، رفته بودیم منزلشان و این فیلم، اونجا ضبط شده. نسخه اصلی پیش موسسه باید موجود باشد. فیلمبردار هم طبق معمول خودم بودم، لذا تصویری از من دیده نمیشه. اگر کیفیت مناسب نیست، تقصیر دوربین و فیلمبردار و تبدیل کننده فیلم بوده. 😀 دوربین روی نوار مغناطیسی ضبط کرده و بعداً تبدیل شده. یادم نیست که خودم تبدیل کردم یا اینکه دادن به جای دیگه.

به هر حال، بیش از چهار ماه از درگذشت آن استاد فرزانه و بی نظیر میگذرد و گروهی در قم تشکیل شده و هر عکس و فیلمی در باره ایشان باشد را جمع میکنند، تیر ماه امسال که توفیق زیارت حضرت معصومه نصیبم شد، با این دوستان دیداری داشتم و اتفاقاً جویای فیلم مصاحبه بودند، این یعنی اینکه به فیلم موسسه دسترسی نبوده و احتمالا از بین رفته. البته یادم هست که اون موقع، فیلم را تدوین کرده بودند و حتی قسمتهایی را کم کرده بودند، تاریخ مصاحبه و اسامی افراد حاضر را هم نوشته بودند، یک نسخه هم روی سی دی به من داده بودند اما متاسفانه پیداش نکردم که حداقل، تاریخ دقیق مصاحبه را بنویسم. به هر حال، امروز و به صورت کاملاً اتفاقی، فیلم اصلی و بدون ویرایش و کامل را تو کامپیوتر قدیمی خودم پیدا کردم و طبق وعده‌ای که داده بودم، بدون کم و کاست، منتشر کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *