خدمات سریع مخابرات اهواز!!!

امشب دقیقاً دو هفته میشه که تلفن منزلمون قطعه. شنبه شب دو هفته پیش که مصادف با شب نیمه شعبان بود ماشین جمع آوری زباله طبق معمول سر ساعت ۲۱:۰۰ 😀 !!!!!!!! برای جمع کردن زباله‌ها اومد، اون شب نمیدونم چی بار زده بود که ارتفاعش از حد معمول بیشتر شده بود. سیم تلفن منزل به علت نبودن امکانات فنی در سمت منزلمان از آن طرف خیابان آمده به همین علت تا کنون چندین بار توسط ماشینهای شهرداری قطع شده. که در آخرین تعمیر از سوی مخابرات آن را به بالاترین ارتفاع ممکن رساندند مع ذلک در شب نیمه شعبان بار دیگر قطع گردید.!!! صبح روز بعد(نیمه شعبان) به خرابی تلفن زنگ زدم و جریان را گفتم ساعتی بعد برای تعمیر آمدند طی مذاکراتی که با مأمور مخابرات داشتم برای خلاصی از این وضعیت مقرر شد برای خط مشکل دار با شهرداری، درخواست انتقال مکان بدهم تا دیگر عرض خیابان را طی نکند و مشکلی برایش پیش نیاید. مأمور هم از خدا خواسته که دیگه لازم نیست سیم و تشکیلاتش را بیاره راه‌نمایی کرد و رفت. چون اون روز تعطیل بود صبح روز دوشنبه با در دست داشتن مدارک لازم سند منزل و ازدواج و قبض آب و برق و تلفن خودمون و دو همسایه راست و چپمون(اینها را برای شوخی گفتم 😀 ) به دفاتر خدمات ارتباطی که شدن قوز بالا قوز برای مشکلات مخابراتی، مراجعه کردم. بگذریم که کلی گیر دادن به قبض تلفنی که از طریق اینترنت پرداخت کرده بودم و مهر اینترنت پشتش نخورده بود. 😀 دفتر اولی را که مراجعه کردم بعد از کلی معطلی پرینترشون کار نکرد و گفتن یا صبر کن بعد از ظهر یا برو یه دفتر دیگه. من هم که وقت زیادی نداشتم سریع رفتم دفتر دیگه و بازجویی دوباره و عدم وجود مهر پشت قبض.!!! جالبه که بدونید آخرین قبض تلفن فقط ۲ هزار تومان بوده و خط طبق اطلاعات سیستم خودشون هیچ گونه بدهی قبلی ندارد.

 باری جونم براتون بگه دفتر خدمات گفت جواب را ظرف یک هفته اعلام خواهند کرد. مأموری که راهنماییم کرده بود برای خلاص شدنش جواب و انجام کار را دو سه روزه گفته بود.!!!!

بعد از یک هفته انتظار برای جواب به دفتر خدمات زنگ زدم اولش یه جواب عجیبی داد و گفت که تلفن شما کل ودیعه را بدهکار است و به همین علت هیچ اقدامی نشده است.!!! پس از لحظاتی نظرشون برگشت و اعلام کردن که به علت عدم وجود امکانات فنی تغییر مکان امکانپذیر نیست. آقایون مخابراتی تو این مدت صرفشون نکرده بود که طی تماسی جریان را به اطلاعم برسونن، خودم تواضع کردم و تلفن کردم گفتن که امکانات نداره و نمیشه کاری کرد، گفتم خیلی خوب حداقل بیایید و سیم قطع شده را ترمیم یا تعویض کنید. در این مورد چون حق با من بود اعلام خرابی کردن و دوباره ما را در انتظاری تلخ گذاشتند. چون مطلع بودم خرابی تلفن طبق قوانین نوشته شده در کاغذ حداکثر ۲۴ ساعت بعد باید برطرف شود ۷۲ ساعت از خودم اضافه نموده و امروز تماس مجددی گرفتم. از آن طرف خط اعلام کردند که به علت وارد شدن خسارت به سیم مخابرات شما محکوم به این هستید که نوبت تعمیر تلفنتان ۱۱ مرداد باشد که البته ممکن است بر سر شما منت گذاشته و زودتر قدم رنجه بفرمایند و تعمیر کنند!!!!!

۱۳ نظرات

  1. انصافا ماجرایی است هاا!
    در آن دمای ۵۰ درجه ای من بودم دعوام میشد !
    چند وقت پیش برای کاری که پدرم گفت رفتم آموزش و پرورش شهرستان یارو کمی اذیتم کرد قاطی کردم تقریبا میشه گفت هر چی از دهنم در اومد گفتم ! البته به هیچ وجه در دهانم فحش نیست که در بیاد! حالا من اگه اونجا بودم فکر کنم چاقو کشی شده بود!

  2. حالا من موندم یه خونه چند تا خط میخواد؟ خونمون دو تا خط داره. توی این اتاق ۳ تا تلفن خونگی هست و توی اون اتاق ۱ تلفن! وقتی کسی زنگ میزنه همه تلفن ها زنگ میخورن. شبکه داخلی داره و میشه از این تلفن به اون تلفن زنگ زد، به حوزه هم وصله و مدام از حوزه زنگ میزنن و میگن: “آقای هردان هستن؟” توی راهرو هم یک مرکز تلفن نصبه!!

    • پسر جان پیشرفت تکنولوژی یعنی این دیگه. 😀 اون خطی که قطع شده فقط مال ماست خط دیگر که تو خونه بودش اگه هم نبود که الان جنابعالی اینترنتت هم قطع میشد. ای دی اس ال را برای قطع مکرر اون خط منتقل کردم به خط بی مشکل. تازه مخابرات موظفه خدمات ارائه بده چه کار داره طرف چندتا خط داره یا مرکز تلفن داره یا نه.

  3. دعواهای خانوادگی رو عمومی نکنید !

    • به قول علی حاج سینا این دعوا نیست روشنگری است.
      تلفن منزل زیاد مورد استفاده بنده نیست بیشتر برای خانواده هست و همه فک و فامیل شماره را دارن. من یه خط داخلی دارم که از مدرسه برام کشیدن و حتی ریتم زنگ خوردنش فرق داره و خودم جواب میدم مگر اینکه یه نفر سریش بشه و من نباشم که در این صورت معمولاً محمد جواب میده و کمتر نوبت به علی میرسه

  4. چقدر کلا قبضتون میاد؟
    برق+گاز+تلفن+آب

    • شاید باورتون نشه اما خانواده کم خرجی هستیم.
      دوخط تلفن روی هم در یک دوره دوماهه به ندرت به ۱۰ هزار تومان میرسن. زنگ خوری بیشتر از تماس داریم.
      و اما بقیه پس از حذف یارانه‌ها:
      آب: ماهیانه تقریباً ۱۰ هزار تومان
      برق : مثل آب
      گاز : کمتر از آب و برق.
      بقیه یارانه را پس انداز میکنیم. 😀
      دولت نفهمه قطعش کنه.

  5. آخه چطوری !!! شما اینهمه کولر گازی استفاده می کنید برق اینقدر کم میاد؟؟؟؟
    برای ما اینجا کلی میاد

  6. دلم نیمود نظر ندم

    خدا هیچ کسو بی نظر نکنه

    بامداد هستش و میدونید که من در حال خودم نیستم

    منظور از سریش چیه؟
    مزاحم تلفنی واسه اون خط حوزه هستش زنگ بزنه فوت کنه ؟

    شمارشو هم بدید ما سوالات شرعیمونو بپرسیم

    مثلا سحری رو میشه زمون افطاری خورد و افطاری رو زمون سحری؟
    یا وقتی افطاری باز میکنیم با دست راست شروع کنیم یا چپ؟
    سر سفره افطار چطوری بشینیم؟
    موقع افطاری کردن به تلویزیون نگاه کنیم؟

    اگه قبل افطار یک دختر زنگ بزنه و بگو اقای فلانی بگیم اشتباه و بعد افطار همین دختر زنگ برنه و بگه اقای Y روزمون قبول نیست ؟ چون دختر با طرحهای قبلی مزاحم شده

    یا وقتی روزه هستیم به ماه نگاه کنیم و بگیم ای کاش اب میخوردم روزمون باطله

    یا از این چرتوپرتها ؟

    لطفا جواب

    • این درخت وحشی دوباره زیادی بیدار مونده و قاطی کرده.!!!
      آقا جان، برادر عزیز به موقع بخواب یه بار کار دست خودت ندی. ببین من گفتم نگی نگفتی.!
      سریش یعنی پیله، یعنی اینکه دست برنداره و گیر بده. معادل ترکی اون را من نمیدونم. اگه کسی ترکی بلده بگه تا درخت وحشی متوجه بشه.
      بقیه سؤلات در اثر زیاد بیدار موندن مطرح شده و پاسخی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *