انجمن اولیا و مربیان

دیروز برای علی تو مدرسه یه اتفاق افتاده بود و یکی از معلم‌ها دعواش کرده. کلی شاکی بود و ازم خواست برم مدرسه. یکم علی مقصر بوده. البته برخورد اون معلم هم درست نبود. از قضا همین دیروز دعوتنامه انجمن اولیا و مربیان را داده بودن. دیشب زنگ زدم به مدیرشون و مراتب اعتراض را به عرض ایشان رسوندم و ازش خواستم که امروز تو جلسه صحبتی داشته باشم. اون هم انگار سخنران نداشت و از خدا خواسته سریع قبول کرد 😀

امروز توی جلسه ازم دعوت شد و پشت میکرفون رفتم و ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام و تقدیر و تشکر و تعریف و تمجید و بر شمردن محسنات متعدد مدرسه و همچنین ذکر روایاتی در فضلیت علم و مقام معلم، با رعایت کلیه موازین ادب و اخلاق و بدون اشاره به شخص خاصی، تذکرات و انتقادات شدید اللحنی نسبت به عملکرد معدود معلمان بد اخلاق و بد سلیقه کردم. 😀

در پایان جلسه اعضای انجمن برای مدت یک سال انتخاب شدند که بنده هم جزء آنها بودم. رئیس انجمن پارسال که دبیر همون مدرسه هم هست. پس از جلسه پیشم اومد و گفت که میخواستم به طور ویژه‌ای از شما تشکر کنم و بسیار در مورد ادب و تربیت علی تعریف کرد و او را الگوی درسی و اخلاقی معرفی کرد. 😀 (البته علی اینو نخونه و مغرور نشه) من هم نمیگم که این آقا، آقای اسکندری دبیر زبان علی هست و به صورت ناشناس فقط مطلبش را گفتم. 😀

البته اگه وبلاگ علی را ببینه و شعرش در مورد سید میلاد را بخونه فکر کنم نظرش عوض بشه. 😀

۲۴ نظرات

  1. جالب بود !
    در کل بیچاره معلم ها !
    باید ناز ۳۰ تا دانش آموز رو باهم بکشه و اگر دادی هم از سر آموزش میزنه رو ….
    و انگاه دانش اموز لوس بار آمد

  2. واقعا تشکر میکنم از آقای (اسمش رو نبر ) که از معلمان زحمت کش حمایت کرد .. معلمان قشر مظلوم جامعه که فقط با عشق ودلسوزی به فکر تعالی جامع هستند اما علاوه برکم لطفی مسولین نسبت به آنها بعضی اولیا که دوست دارندبچه هاشون لوس بار بیایند احساس میکنند معلم باید ناز بچه رو بکشه تا تو کلاس مودب باشه یا درس بخونه و به بچه نگه بالا چشمات ابروه …من به شما می پرسم آقای هردان آیا معلمی با مدرک لیسانس که فیش حقوقیش با یک انباردار دیپلمه شرکت نفت میلیونی تفاوت دارد و شب تا صبح رابرای تامین معیشت خانواده به شغل دوم و سوم می پردازدآیااعصابی باقی می ماند تا ناز بچتون روبکشه اونم تو کلاس های ۳۰ ۴۰ نفره؟ واقعا شان منزلت پایین نیامده چون معلم با عشق کار میکندرسالت انبیایی خود را ایفا میکند اما یک عده میخوان این شان و منزلت رو هر جور شده پایین بیارن… شماهم جای آقای اسکندری بودی بدتراز این حرفا رفتار میکردی ..پس جای این که معلم رو متهم کنید…ازش تشکر وقدردانی کنید .

    • منظورم از اقای اسمش رو نبر سینا بود چون گفته اسمم رو نیار اینجا مجبورم بگم اشتباه نشه سینا جان معذرت ..و منظورم از اقای اسکندری همان معلمی بود که شما اولیا محترم به جای این که بچه رو محکوم کنی معلم محکوم کردید اشتباه شد اقای اسکندری نبود (واقعا که زمان قدیم معلم اونقدر دانش اموز رو میزد هیچ کس هیچی نمی گفت الان بگن بالا چشمت ابروه همه مقابلش جبهه میگیرن متاسفم )

  3. سلام دوست عزیز؛
    وب قشنگ و با حالی داری، مطالبت هم جالبه
    من داهولم، از این که افتخار دادی و حرف ام رو میخونی خوشحالم، فکر کنم ارزش اینو داشته باشم که یه بار به هم سر بزنی! درسته ما همدیگرو نمی شناسیم و تا حالا هم و ندیدیم ولی خوب همیشه همین طوری آشنائی ها شروع میشه و بعد دوستی های محکم رو شکل میده، حرف های زیادی برا گفتن دارم، حکایت های تلخ و شیرین گذشته که به درد آینده می خوره؛ بهت از همه چیز میگم: سیاست، فرهنگ، اقتصاد، اجتماع و ….؛ حرف بیخودی هم نمی زنم، درسته تازه به دنیا اومدم و هنوز بچه ام، ولی حرف ام حرف های بزرگتر هاست بعضی هاشو شنیدم، بعضی هاشم خوندم، یه کمیشم دیدم، بهت قول میدم بیشتر حرف هام رو تو هیچ سایتی پیدا نمی کنی، چون کشاورزی که منو ساخته سعی می کنه از لا به لای کتاب ها حرف های تازه برات در بیاره، رو هم رفته فکر می کنم مترسک خوبی ام، لا اقل ارزش یه بار دیدن رو که دارم…!!!

  4. اگه اینطوریه پس چطور بقیه معلم ها همچین رفتاری از خودشون نشون نمیدن؟ بچه ها توی کلاس دینی سر و صدا نمیکنن اما توی بقیه کلاسا از در و دیوار بالا میرن و معلم اگه خیلی عصبانی بشه براش یه منفی میزنه و یه داد کوچیک سرش میزنه. مثلاً همین آقای اسکندری من تا حالا رفتار مسخره ای ازش ندیدم خیلی خوش اخلاق و مهربون و باحال هست. اما این معلم دینی سابقه داره و تا جایی که شنیدم از این رفتارا زیاد نشون داده. من با کتک زدن مخالف نیستم، آخه کتک زدن توی وجود اکثر معلما هست 😆 من از اخلاق بدش حالم بهم خورد خیلی رفتار مزخرفی داشت. توی این ۸ سال که درس میخونم همچین رفتاری از هیچ معلمی یادم نمیاد. :mrgreen:
    بچه ها هم بعد از زنگ کلی تعجب کردن و گفتن که کلی ترسیدن. آخه خیلی شدید دعوا کرد من داشتم میلرزیدم 😆

    • پسر جان شما هم مقصر بودید. کلاس جای شوخی نیست. اون اشتباهش را قبول کرده. بنده خدا انسان هست. او هم عصبانی میشه. بذار یه اعتراف کنم من یه بار سر کلاس از دو نفر عصبانی شدم و سرشون داد زدم و از کلاس اخراجشون کردم. 😀
      معلم خوبی دارید. قدرش را بدون.

      • بعله اخوی قبول دارم که انسان عصبانی میشه و گاهی کنترل خودش رو از دست میده. کلاً اقداماتی که توی حالت عصبانیت انجام میشه همش اشتباس. خیلیا توی حالت عصبانیت مرتکب قتل میشن. اما وقتی آروم میشن پشیمون میشن… منم بهش حق میدم که عصبانی بشه اما نه اینطوری!! اگه من همین حرکت رو جلوی یه معلم دیگه انجام میدادم دو حالت داشت:
        ۱- بهم هیچی نمیگفت
        ۲- میگفت ساکت باش
        آخه من که کاری نکردم فقط به صورت نمایشی زدم توی سر یه بنده خدا. تجربه نشون داده که وقتی با معلمی توی زنگ آخر کلاس داری معلم بد اخلاق تر هست. جالب اینه که توی زنگ اول باش کلاس داشتیم پس برای چی بد اخلاقه؟ 🙄 بعدشم لابد زنش قهر کرده بوده رفته بوده خونه باباش خواست سر من خالی کنه :mrgreen: :mrgreen: البته من واسه این مسئله زیاد ناراحت نیستم و علاقه ای ندارم که زیاد در مورد این مسئله حرف مفت بزنم. اما این نظرات رو برای دوستانی همچون “اسمشو نمیارم” و “میلاد منم” زدم که الکی تهمت سوسول بودن نزنن. البته به سوسول بودن خودم اعتراف میکنم، نسل جدید خیلی سوسول هستن و هیکلشون لاغر و فسقلی هست و بخاطر چیزای بیخود ناراحت میشن :mrgreen: . من از این معلم دینی خیلی خوشم میاد اطلاعاتش خیلی کامل هست و من معلم با این معلومات تا حالا ندیده بودم :mrgreen: اما کسی که انقدر معلومات داره چرا بهش عمل نمیکنه… اینم چند تا حدیث باحال در مورد بداخلاقی. این معلم ماشالله انقدر اطلاعاتش کامله که مطمئنم همه این احادیث رو دیده. قبول دارم که یه لحظه کنترلش رو از دست داد اما خیلی بیخودی عصبانی شد. باید تمرین کنه که بخاطر چیزای کوچیک عصبانی نشه. لابد دست خودش نیست 🙄
        دوباره میگما! من این چرت و پرتا رو بخاطر میلاد منم و اسمش رو نمیارم نوشتم.

        امام صادق علیه السلام فرمود: راستى که بد اخلاقى عمل را تباه مى کند همچنانکه سرکه عسل را فاسد مى سازد – امام صادق علیه السلام روایت کند که : پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله فرمود: خداوند از توبه شخصى که داراى اخلاق بد است کراهت دارد. عرض شد که : اى رسول خدا! این چگونه است ؟ فرمود: (زیرا) هنگامى که از گناهى توبه مى کند در گناهى بزرگتر از گناه گذشته واقع مى شود. – امام صادق علیه السلام فرمود: هر کس اخلاقش بد شد خود را در عذاب قرار داده است . – امام صادق علیه السلام فرمود: خداوند عزوجل به یکى از پیامبرانش وحى فرستاد که : اخلاق بد عمل را فاسد مى کند همچنانکه سرکه باعث فاسد شدن عسل مى گردد. – امام صادق علیه السلام از پدران بزرگوارش روایت کند که در وصیت پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله به على علیه السلام آمده است : اى على ! هر گناهى توبه اى دارد به جز بد اخلاقى زیرا کسى که داراى اخلاق بد است هر زمان که از گناهى بیرون مى رود در گناهى دیگر وارد مى شود. – امام رضا علیه السلام از پدران بزرگوارش روایت کند که : رسول خدا صلى الله علیه و آله فرموده : بر شما باد به خوش اخلاقى زیرا اخلاق نیکو حتما جایگاهش در بهشت است و از بد اخلاقى بر حذر باشید زیرا اخلاق بد حتما جایگاهش در دوزخ است . – امام صادق علیه السلام از پدر بزرگوارش روایت کرد که : على علیه السلام فرمود: هیچ گناهى نیست جز اینکه توبه اى دارد و هیچ توبه کننده اى نیست جز اینکه توبه اش براى او سالم و دست نخورده مى ماند مگر کسى که بد اخلاق است زیرا چنین کسى از هیچ گناهى توبه نمى کند جز اینکه در گناهى بدتر از آن وارد مى شود.

  5. در کل نتیجه لوس بار اومدن بچه ها همین میشه که….
    اگر کمی از مشکلات معلم ها با خبر بودید والله …(قسم جلاله)
    به هر حال امیدوارم این حس مسخره که نباید معلم سر دانش اموز داد بزنه و کتک نزنه از بین بره.
    حق در ۹۹ درصد موارد با معلم هست . اون یک مورد باز با معلم هست ولی میتونه مماشات کنه

    • اقا سینا شما نفرمایین

      من نمی دونم هرکی با پدرش دعواش میشه میره میشه معلم
      و عقده های خودشو سر دانش اموزا در میاره

      وظیفه معلم درس دادن و اصلا حق نداره دانش اموز رو تنبیه جسمی یا روحی کنه
      تو مدارس هم ناظم هست هم مدیر و … که وظیفشون ارشاد کردن دانش اموزها هستش
      من نمیگم معلم اجازه بده دانش اموز هر کاری دلش خواست بکنه
      ولی معلم باید تذکر بده اولش و بعد به دفتر این شخص رو ارجاع بده تا مدیر یا ناظم ارشادش بکنن

      من به شخصه تا حالا تو این ۱۸ سال فقط چند بار از دبیران تذکر شنیدم ولی اخلاقم اینجوری بود اگه معلمی
      بیا زورشو به من نشون بده کاری میکردم که پشیمون بشه

      چون نه من خواستم معلم بشه و نه دیگران خودش خواسته
      مشکلات مالی و … هم به خودشن مربوطه ، چرا ما همیشه
      بخش خالی لیوان رو میبینیم !
      همچنین همه مشکل دارن .

      • من از آقا مهدی میخواهم حرف دهنشون رو بفهمم بعد بزنن .. یعنی چی هر کی قهر میکنه از باباش معلم میشه ؟ استاد جلاالدین همایی در بیان مقام معلم : معلم، یعنی کسی که برای معلمی خلق شده و شایستگی این شغل مقدس و لیاقت این مقام و منزلت عالی را داشته باشد، بسیار گرانبها و عزیزالوجود است.
        چنین نیست که هر کس ایامی چند درس خواند و خط و سوادی به هم رسانید، یا دست بالا به مقام اجتهاد قدیم یا دکترای جدید هم رسید، واقعاً شایسته ایفاء وظیفه و شغل خطیر معلمی باشد…..اگه وجودش رو داری بیا معلم شو لیاقت میخواد که نداری ….حضرت امام جعفر صادق (ع) می فرمایند:« هنگامی که روز قیامت شود، خداوند تمام انسان ها را جمع می کند و چون ترازوی اعمال نهاده شد و خون شهیدان را با مرکب قلم عالمان و معلمان بسنجند، ارزش مرکب آنان بر خون شهیدان فزونی خواهد داشت. »این ارزش بدان جهت است که شهیدان در سایه علم و تربیت معلمان و تعلیم شایسته آنان به خدا راه یافته و لیاقت شهادت نصیبشان شده است…… منم گفتم با این همه ارزش و مقام نباید یه معلم که با یک جامعه سر وکار داره این همه فرق و تبعیض با یه کارگر بی سواد سازمان های دیگه از لحاظ مالی داشته باشهههههههههههههههه 😳

      • دوست عزیز به من و شما دانش آموز ربطی نداره چطور کسی معلم شده به خودش ربط داره ولی چون در این مقام بسیار بزرگ هست هرکاری کنه و اگر کتک هم بزنه حق داره.
        اون داره احساسش رو ، وقتش رو، زندگیش رو برای دانش آموز میزاره ولی در قبالش یک صدم کار رو حقوق نمی گیره.
        بدیهی است ولی تکرار می کنم که بسیاری از معلمها بیشتر از وقتی که برای خونواده میزارن رو برای بچه ها میزارن. یعنی شاید یک دانش آموز معلم رو بیشتر از فرزندش میبینه.
        بله شما مجبور نکردی ولی مثلا پدر شما مگه شما مجبورش کردی که پدر شما باشه ولی مطمئنم بی چون و چرا حرفش رو قبول می کنی و اگر کتکت هم بزنه لام تا کام حرف نمیزنی

      • کلا حد خودتون رو بدونید. نمی دونم چرا همه فقط زورشون به معلما میرسه.
        ۳۰۰۰ میلیارد اختلاس و……… هیچی نیست تمام مشکلات مملکت کتک زدن معلمی است که به جرات در ۹۹ درصد مواقع عین درست و کار صحیح است و آن یک درصد باز میگم می توانست مماشات کند

        • اقا سینا چرا ناراحت میشید
          ما با هم که جنگ پدر زادی نداریم که بحث میکنیم
          توی بحث هم باید احترام نظرات دیگران رو نگه داریم
          اینو بخون
          http://www.jawab.ir/qa/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85-%D8%A7%D9%85%D8%B1-%D8%AA%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%85-%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%86%D8%A8%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D9%86%D8%AF

          تنبیه طبق قوانین اموزش پرورش مجاز هستش
          و تو قوانین هیچ اموزش پرورشی در هیچ کشوری نیومده به یک دانش اموز توی جمع دوستاش توهین یا تنبیه انچنان سختی بکنن که موجب سر افکندکی اون فرد بشه
          تنبیه میکنند نه تنبیه های بدنی و روحی
          مثل چند بار نوشتن از روی یک صفحه یا تمیزکردن کلاس یا خیلی چیزهای دیگه

          شما یک جوری حرف میزنید که انگار هیچ کس درس نخونده یا اصلا وارد مدرسه نشده
          من وقتی میگم بعضی یا برخی یعنی مفدار کمی نه همه معلمها درست نیستن ،
          شما بهتر می دونید که یک معلم بعضی وقتها با تنبیه هاش منجر میشه یک فرد درس خوان بشه و یا ترک تحصیل کنه

          اقایی سینا من از شما کوچکترم و قصد توهین ندارم ولی بهتون یک پیشنهاد میکنم به عنوان یک برادر

          وقتی توی یک بحث با یکی داری بحث میکنی هیچ وقت بحث رو به موضوع دیگه منحرف نکنید

          عقل سالم اینو میگه که معلم حق نداره بجز قوانین و مقررات اموزش و پرورش برای خودش قانون بزاره
          و تنبیه های نو اختراع کنه

          تنبیه لازمه ولی نه در حدی که فرد خاطی رو پیش دیگران خراب کنه

          هر کسی شخصیتی داره ، غرور داره حتی بچه ۹ ساله

          از اختلاس حرف زدی ،اختلاس در سطح کشور انجام شده
          تنها به من ربط نداره به شما هم ربط داره شما چیکار کردین؟ بگین ما هم همون کار رو بکنیم
          ما نیازی نداریم کاری بکنیم ما یک دولت انتخاب کردیم
          که توش مجلس و … نیروهای امنیتی داره و وظیفشون هم رسیدگی به این کاراست اگه واقعا قرار بود من به یا هر کس تو این کارا خودش دست بکار بشه و کاری بکنه فکر میکنید کشور به هرج و مرج نمی کشید
          هرکس واسه خودش قانون نمیزاشت
          پس بهتره کار رو به کاردونش بسپاریم.

          همین/

    • اقای اسمش رو نبر باز هم تشکر … اما جا داشت حاج شیخ صادق بعد از این همه گلایه یه پستی در جهت حمایت از معلمان بنویسن اما ………..

      • سلام در مورد کامنت “میلاد منم”
        عزیز جان و دل سالی که نیکوس از بهارش پیداست
        اینو من نگفتم از قدیم وجود داره
        معلمی که بیاد بخاطر تربیت دانش اموز مثل سگ کتکش بزنه معلم نیست دور از جون خر به تمام معناست
        ایا تا حالا دیدی جلوی چشات رفیقتو که فقط تو وقت ازاد کلاس حرف زده مثل یک حیوان زیر پاش له کنه و کتکش بزنه
        من هیچ گاه تا الان دستمال کشی نکردم چن بهم یاد دادن خودم تلاش کنم لیاقت من هرچه باشه زیاد تر از شماست
        عزیز جان من هیچ وقت معلم نمیشم.
        شما که هرجا کم میارید زود یدونه حدیث یا ایه بکار میبرید هیچ خودتون مفهوم اون جملات با ارزش رو میدونید
        نفرمایید کامنتهای قبلی شما تو وبلاگ های چون بارنا ، علی و حاجی و.. اینو نشون میده که شما به هبچ وجه راضی به اینی که هستین نیستین و فکر میکنید
        دنیا رو میتونید عوض کنید درحالی که خودتون هنوز تکامل نیافتید هنوز راه کمال رو نرفتین که بتونید به دیگران این راه رو نشون بدید

        پس نیازی نمی بینم با دلیل با شما حرف بزنم چون هرچی بگم از نظر شما ماست سیاه.

        در مورد اقا سینا:
        شما می گید مقام بزرگ ، کشور های چون امریکا از نظر علمی (سیاسی نمیگم) از ما جلوترن همون امریکایهای یک زمانی علوم رو از ما مسلمانها گرفتن
        یا میگن لاوازیه پدر شیمی هستش ولی مسلمانها ثابت کردن که پدر شیمی یک مسلمانه
        حالا بگذریم شما میگید مقام معلم بزرگه که شکی توش نیست ولی امریکا هم از نظر علمی مقامش تو جهان خوبه
        حالا باید مغرور بشه و هرچی دلش خواست اختراع کنه و مردم رو به نابودی بکشونه
        نه هر چقدر مقام یک شخص بالا میره ارزش اون شخص هم بالا میره
        من نگفتم معلمی بی ارزش اومدم گفتم دیگه تنبیه منسوخ شده و هر معلمی این کار رو بکنه یعنی اینکه از معلمی چیزی نفهمیده

        تو TV دیدم که میگفتن معلمی شغل نیست و …
        می دونم چرا میگید معلم باید فرد رو کتک بزنه چون خودتون هم این عقده رو دارید که یک روزی یکی رو کتک بزنید و اینو نمی تونیم مخفی کنیم بیشی از معلمها واسه خودشون یک برنامه و یک شرایط من دراوردی دارن
        من نمی گم شرایط نباید بگذاره ، شرایط باید داشته باشه اونم اصولی نه اینکه من میخوام تک باشم شرایط ویژه میزارم
        تا حالا ۵۰ درصد دبیرای من ، تو کلاس گفتن دبیرای ما معلمها عقده ای بودن و ما هم هستیم چون اینجوری یاد گرفتیم
        ما همیشه از طریق شنیدن یاد نمی گیریم بلکه از راه دیدن هم میتونیم یاد بگیریم و ۵۰ درصد یاد گیری ما از طریق شنیدن و یادگیری حالا یک دبیری حکومت نظامی راه بندازه من هم این نوع استراتژیک رو یاد میگیریم
        فردا دبیر بشم تو ناخداگاه من این افکار بر من تسلط پیدا میکنن
        میگن معلمی کارانبیاست و کجا دیدم انبیا بیان شاگردشون رو مثل حیون بزنن و بعد بگن داشتم ادمش میکردم
        اقا سینا شاید من انتخاب نکردم پدرم و مادرم کی باشن ولی دبیر وقتی میخواد بره درس بخونه تو دانشگاه به عنوان رشته درسی انتخاب میکنه
        اصلا این مثال درستی بود که شما بکار بردید؟

        اره به ما ربطی نداره که چطوری معلم شده و در ادامش باید بگم اگه به ما ربطی نداره چطوری معلم شده پس به ما و شما هم ربطی نداره معلم چقدر حقوق میگیره
        یک صدم یا ۵۰ صدم . در ادامه ادامش هم باید بگم از طرفی که به ما و شما ربط نداره چطوری معلم شده و از طرف دیگه به ما و شما ربطی نداره چقدر حقوق میگیره
        از طرف دیگه ای هم اصلا به ما و شما هم ربط نداره که برای خونواده شون زیاد وقت میزارن یا برای دانش اموزان
        .
        من نمیگم که شان و رتبه معلم کمه و …
        مشکل من اینه که معلمی که این همه ارزش و مقام داره، چرا ارزششو با این کارا پایین میارن

        متفرقه بگم:
        همین پسر عموی خودم تو میلان درس میخونه واسه دارو سازی
        میگه حقوق رفته گر با پلیس یکیه و حقوق معلم ها بیشتر از همه شغلهاست البته باید ذکر کنم معلمی شغل نیست.همچین هرکسی میخواد وارد معلمی بشه باید از نر مالی بی خیال شه

        • دوست عزیز شما خیلی بچگانه حرف زدید حتی نفهمیدید من چی گفتم.
          به کل میگما نه یه قسمت کلا متوجه منظورم نشدید(بخوانید نفهمیدید)

        • من به این بحث مضحک که چندتا بچه کتک نخورده دارن وای وای می کنن ادامه نمیدم.
          چون نه حرمتی حفظ میشه نه …..
          به هر حال جامعه امروز اینقدر دریده شده که بچه ۹ ساله میاد و از معلمش انتقاد می کنه
          حرمت وقتی از بین بره همین میشه
          این بحث نه معلم در همه جا هست. این نسلی که حدودا کمتر از ۱۵ سن دارند واقعا نمی دونم چی میخواد بشه آینده شون.

        • شیخ سینا شما همینطور به ملت توهین میکنید بعد وقتی من میگم قیافت شبیه بچه های ۱۶ سالست ناراحت میشی؟؟ یعنی چی حرف داش مهدی بچگونست؟

        • ما تو زیست یک بحثی داریم
          میگه گاو سیاه و سفید میبینه یا زنبور عسل موزاییکی میبینه
          خوب اینجاش مشکل از چیزی که میبینه نیستش
          مشکل از چشاشه یعنی گاو هیچ وقت فکرشو هم نمیکنه که چشای خودش سیاه و سفید میبینه
          فکر میکنه اونچیزی که میبینه سیاه وسفید
          شما بخوانید جاهل ،جاهل هم به همین شکله همیشه فکر میکنه هرچی که خودش میگه درس
          یادم یک روحانی داشتیم میگفت با جاهل زیاد حرف نزنید
          چون ممکنه سرتو زیر برف بکنه
          =-=-=-=-=-
          شما میگید بچه ۹ ساله یا نسل جدید ۱۵ ساله
          من ۱۸ سالمه فارغ التحصیل رشته تجربیم
          قد موهای سرتون واسه زندگی از مقطع راهنمایی زحمت کشیدم
          یعنی زمانی که شما تو دوران ۱۵ سالگیتون داشتین بازیهای بچه گانتونو انجام میدادید من سرد و گرم دنیا رو کشیده بودم و واسه ایندم زحمت میکشیدم

          شمایی که دم از مردی میزنید خودتون چند مرده ..

          من تا الان ۲۱ کتاب روانشناسی خوندم اگه بری سایت ۱۹۲۳turk.com یا همین علی یا چند نفر دیگه بگی مهندسی اجتماعی مهدی چطوره می فهمی چی میگم من شخصیت شما رو با متون شما می تونم بفهمم چون خودم متونم رو جوری می نویسم که برای شما دو راه میزاره یا خوب یا بد و خیلی براتون سخته یکی کوچکتر از خودتون بیاد حرف حق بزنه

          همچنین اگه مردی و بزرگی مثل شماست من راضیم همیشه کوچولو بمونم
          راست گفتن سالی که نیکوست از بهارش پیداست.

  6. سلام به همه
    منم بازی.
    خب اول اینکه.این همه شلوغ بازی رو از بیرون بحث که ببینید جالب و خنده داره
    علی کتک خورده بیشتر هم بخوره حقشه(البته علی استثنا هستش و بقیه نباید کتک بخورن)
    جالب اینجاست که یه بنده خدایی معلم هستش و یه بنده خدایی باباش معلمه و شاید یه کم این باعث شده بحث از حالت انصاف دور بشه.
    در اینکه معلم خیلی کارش سخته و حقوقی که میگیره کمتر از حقش هستش تردید نیست.ولی این باعث نمیشه بیاد بچه مردم رو بزنه اونم بچه چه شخصیتی!!! فخر الشیعه جناب هردان.
    اما با شناختی که از علی دارم فکر میکنم باید به اون معلم حق داد من نمیدونم چه شوخی و چه کاری کرده بود البته وقتی الگوی بچه ها شیث و نصرتی باشن خب… 🙂
    یه ذره سوسول بودن رو علی باید بپذیره آخه ما این همه کتک خوردیم شده خودمون با معلم دعوا کردیم ولی نذاشتیم چیزی به گوش والدینمون برسه.اومدی به بابات گفتی اون معلمه دعوام کرد بابا دعواش کن؟!!!!شرم بر تو باد. 😀
    معلم هم یه آستانه صبری داره من درکشون میکنم.داد زدن که حق مسلمشونه ولی کتک زدن نه.

  7. خدایا من خودم معلم بودم چه نظری بدم دست رو دلم نزار ید که انواع واقسام معلم ودانش اموز دیده ام با اخلاق ورفتارهای عجیب وغریب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *