مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه امام جعفر صادق اهواز برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) اهواز با حضور آیت الله سید طیب موسوی، متولی این مدرسه، طلاب، روحانیان و اساتید حوزه علمیه در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام جعفر صادق برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آیت الله سید طیب موسوی، استاد برجسته اخلاق حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به روایتی از امیرمؤمنان(ع) مبنی بر «صفتان لا یقبل الله سبحانه الاعمال إلا بهما التقی و الاخلاص » اظهار داشت: در این حدیث امام علی (ع) وجود دو ویژگی در اعمال انسان را به عنوان مقدمه ای برای قبولی اعمال بندگان عنوان می کنند.

آیت الله سید طیب موسوی تقوی و اخلاص را دو صفت مهم و مورد تأکید اسلام دانست و گفت: تقوی مقدمه ای برای قبولی عبادت بندگان است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام صادق هردان، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع)، از راه اندازی سطح دو حوزه علمیه در این مدرسه خبر داد.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام ابدال وند، معاون آموزش مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) به بیان نکات آموزشی در رابطه با تحصیل طلاب نوورود پرداخت.

گفتنی است، حوزه علمیه امام صادق(ع) در منطقه ابوذر اهواز قرار دارد و از ۲۲ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است./۹۴۶۴/پ۲۰۳/غ

لینک خبر:

http://www.rasanews.ir/detail/News/185004/2002

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *