اقدامات حوزه های علمیه رامهرمز در مقابله با کرونا

«حجت‌الاسلام صادق هردان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: حوزه‌های علمیه شهرستان رامهرمز همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا اقدامات بسیار موثری در زمینه روشنگری نحوه انتشار این ویروس میان مساجد و شهروندان ارائه داده‌اند.

 

مدیر حوزه های علمیه رامهرمز ادامه داد: از جمله این اقدامات می توان به ضدعفونی کردن شبانه همه مناطق رامهرمز اشاره کرد که این اقدام با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انجام شد و طلبه‌ها با تقسیم شدن به تعداد گروه‌های هفت نفره در میان همه مناطق جهت روشنگری و انجام خدمات بهداشتی حضور پیدا می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه اقدامات حوزه علمیه رامهرمز تا عادی شدن شرایط همچنان ادامه خواهد داشت تصرریح کرد: برپایی ایستگاه‌های سلامت در پنج نقطه شهرستان و تب‌سنجی، توزیع مواد بهداشتی، ماسک و دستکش به‌صورت رایگان از دیگر اقدامات حوزه علمیه است.

 

حجت‌الاسلام هردان با تاکید بر اینکه هزینه‌های ایستگاه‌های سلامت به‌صورت خودجوش توسط طلبه‌ها و خیرین این شهرستان تامین شده اضافه کرد: با توجه به توزیع اقلام بهداشتی، اقلام مورد نیاز خوراکی میان شهروندان کمتر برخوردار این شهرستان با اولویت زنان سرپرست خانوار توزیع می‌شود.

 

وی عنوان کرد: قطع زنجیره انسانی انتقال کرونا مهم‌ترین عملکرد برای کاهش شیوع آن است و در صورتی که شهروندان به توصیه‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی عمل نکنند، همه اقدامات پیشگیرانه بی‌اثر خواهند بود.

لینک خبر:

http://shabestan.ir/detail/News/911578

توضیح مهم:

این مسائل نسبت داده شده، صحیح نبوده و تکذیبیه منتشر کردم ولی متاسفانه این خبر را حذف نکردند.

لینک تکذیب خبر:

تکذیبیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *