دزدی یک میلیارد تومانی مخابرات + مدرک

از وقتی که یادمه، یعنی از وقتی که تلفنهای سکه ای شهری با سکه های ۲ ریالی کار میکردن، تماس با شماره ۱۱۸ رایگان بود و پس از تماس، سکه ۲ ریالی شما با کمال احترام به شما پس داده میشد، اما در چند سال اخیر بدون سرو صدا این شماره خدماتی، جزء شماره هایی قرار گرفت که در صورت تماس گرفتن هزینه از مشترک کم میشد. این اقدامات غیر قانونی مخابرات، معمولاً دیر کشف میشه و بعد از مدتها رسانه ها وارد عمل میشن. در ادامه مطلب مدرک و اعتراف مدیر عامل شرکت مخابرات ایران.اول لینک خبر را تقدیم میکنم:

http://www.iribnews.ir/NewsBody.aspx?ID=30152

201333191033_118-nsمدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت : مشترکانی که استفاده از سامانه ۱۱۸ برای آنان هزینه داشته است ، این مبلغ را دریافت می کنند.

آقای پوررنجبر در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود : خدمات این سامانه از زمان تذکر سازمان تنظیم مقررات و ارسال پرونده به تعزیرات ، به صورت رایگان عرضه می شود.

وی با بیان اینکه پولهایی که از مردم گرفته شده ، ناچیز است ، گفت : مشترکانی که این مبالغ در قبض آنان لحاظ شده بود ، با مراجعه به مخابرات ، پول خود را پس گرفته اند.

پوررنجبر افزود : مشترکان می توانند به قبض خود مراجعه و درخواست کنند و ما نیز موظف به پرداخت پول آنان هستیم.

وی درباره اینکه مشترکان چگونه متوجه کسر هزینه از آنان به علت استفاده از سامانه ۱۱۸ شوند ؟ گفت : در دوره ای که سامانه ۱۱۸برای مشترکان هزینه داشته است ، در قبض آنان وجود دارد.

پوررنجبر افزود : اگر مشترکان نمی توانند از قبض خود متوجه این موضوع شوند ، به امور مشترکان مخابرات برای اطلاع از میزان هزینه استفاده از ۱۱۸ مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره دوره ای که استفاده از ۱۱۸ هزینه داشته است گفت: از اواخر سال ۸۸ یا اوایل ۸۹ تا پایان ۹۰ بوده است.

وی به مجموع هزینه کسر شده از مشترکان به علت استفاده از ۱۱۸ اشاره کرد و افزود : حدود یک میلیارد تومان بوده است.

۲ نظرات

  1. سلام
    بابا اینها عادتشون دزدی کردن از ملته
    و همیشه بی سر و صدا میدزدن بعد که لو رفت می گن مردم مراجعه کنن برا پس گرفتن پولشون
    هیچ خجالت هم نمیکشن
    خدا میدونه چقدرچه چیزهای دیگری هست که هنوز رو نشده که اگه رو بشه ……………….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *