اولین گروه جهادی از طلاب شهرستان رامهرمز به بیمارستان های اهواز اعزام شدند

«حجت الاسلام صادق هردان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با بیان اینکه از ابتدای همه گیری ویروس کرونا، طلاب شهرستان رامهرمز جهت خدمات رسانی در صحنه حضور داشتند اظهار کرد: از ابتدای سال تحصیلی، پایگاه بسیج با همت طلاب سازماندهی شد و گروه یاوران مهدی که از قبل تأسیس شده بود، فعالیت و انسجام تازه ای پیدا کرد.

 

مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان رامهرمز با اشاره به فراخوان و آماده باش به کلیه طلاب این شهرستان افزود: این فراخوان پس از اعلام هشدار وضعیت قرمز کرونایی در بسیاری از شهرستان های استان داده شد که تعداد قابل توجهی اعلام آمادگی کردند.

 

وی اضافه کرد: سپس این افراد به چند گروه تقسیم شدند تا به هر منطقه ای که نیاز بیشتری دارد اعزام شوند.

 

حجت‌الاسلام هردان به وخامت اوضاع اهواز در همه گیری کرونا اشاره کرد و ادامه داد: پس از اعلام نیاز بسیج طلاب و روحانیون استان، اولین گروه از مجاهدان جان بر کف بسیج طلاب جهت کمک به کادر درمانی بیمارستان های اهواز به مرکز استان اعزام شدند و تا موقع نیاز و ریشه کن شدن این ویروس حضور آن ها ادامه خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: طلاب جهادی حوزه علمیه باقرالعلوم رامهرمز بنا به وظیفه خود در بیمارستان های اهواز مستقر شده و در گروه های چند نفره ساماندهی آنها با بسیج طلاب استان است و در کنار کادر درمان و بهداشت به بیماران خدمات رسانی می کنند.

 

مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم رامهرمز در پایان یادآور شد: این طلاب جهادگر خانواده خود را رها کرده و به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مکانی مخصوص قرنطینه شده اند تا به راحتی به بیمارستان رفت و آمد داشته باشند و به خدمت رسانی خود ادامه دهند.

لینک خبر: http://www.shabestan.ir/detail/News/1032052

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *